Descriere
Este un ulei de motor semisintetic cu o formulă modernă, de mare performanţă, care asigură un mers lin al motorului, utilizabil în orice anotimp la motoarele Diesel cu şi fără supraalimentare cât şi cu şi fără răcitor al aerului. Este indicat în special la automobilele cu sistem de injecţie pompă-duză.. Uleiuri de bază sintetice şi atitivi speciali selectaţi satisfac cerinţele motoarelor Diesel moderne .
Proprietăţi:
– funcţionare lină a motorului;
– alimentare rapidă a uleiului la temperaturi scăzute;
– asigură o curăţenie optimă a motorului ;
– siguranţă mare a ungerii la temperaturi ridicate şi scăzute;
– stabilitate mare la forfecare şi îmbătrânire;
– economie de motorină, reduce emisia de noxe;
– protecţie foarte bună contra uzurii;
– testat pentru catalizator şi s-a confirmat pentru motoare turbo;
– pentru sarcini la presiuni extreme;
Corespunde şi îndeplineşte următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA C3
API CF
Ford WSS M2C 917-A
VW 505 00 / 505 01
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
ACEA B4
VW 500 00, 502 00.
Caracteristici tehnice:
Clasa de vâscozitate: 5W – 40
Densitatea la 15°C: 0,855 g / ml DIN 51757
Vâscozitatea la 40°C: 85 mm2 / s DIN 51562
Vâscozitatea la 100°C: 14 mm2 / s DIN 51562
Indice de vâscozitate: 170 DIN ISO 2909
Punct de inflamabilitate: 236 °C DIN ISO 2592
Punct de curgere: – 39 °C DIN ISO 3016
Cenusa, sulf 0,8 g/100g DIN 51575
TBN : 7. 4 mg KOH/g DIN I SO 3771
Vascozitate H T/H S : 3. 5 mPa x s CEC CL-23
Domeniul de aplicare:
Se pretează în mod optim pentru motoare Diesel cu sistem de injecţie pompă-duză cât şi pentru cele cu şi fără supraalimentare, în mod special pentru intervale mari de schimb ale uleiului şi la motoarele puternic solicitate.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Reviews
There are no reviews yet!