Descriere
Este un ulei de motor modern, parţial sintetic, cu cea mai moderna tehnologie de aditivare. Se utilizează în orice anotimp la motoarele pe benzină şi diesel ale autoturismelor, cu sau fără turbo (ATL) şi intercooler (LLK) si indeplineste cerintele producatorilor de motoare moderne.
Proprietăţi:
- – asigură o functionare lina a motorului
- – alimentare rapidă a uleiului la temperaturi scăzute;
- – siguranţă mare a ungerii la temperaturi joase şi ridicate
- – stabilitate mare la forfecare şi îmbătrânire
- – curăţenie excelentă a motorului
- – protecţie deosebită la uzură;
- – testat cu succes pe catalizatoare şi Turbo-compresoare
- – reduce consumul de combustibil şi emisiile de noxe
- – miscibil si compatibil cu uleiurile de motor conventionale
Corespunde următoarelor specificaţii şi clasificări:
API SL/CF
ACEA A3-04/B3-04
Liqui Moly recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
MB 229.1
Caracteristici tehnice
Clasa de vâscozitate : 10W-40 DIN 51511
Culoare ASTM : L 5.0 DIN 51578
Densitate la 15°C : 870 kg/m³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C : 95,5 mm2/s DIN 51562
100°C : 14,2 mm2/s DIN 51562
Indice de vâscozitate : 153 DIN ISO 2909
Punct de aprindere : 230 °C DIN ISO 2592
Punct de curgere : -30 °C DIN ISO 3016
Domeniu de utilizare:
Optim pentru motoarele moderne pe benzina sau motorina, cu sau fara turbo, cu sau fara intercooler. Recomandat pentru intervale extinse intre schimburile de ulei.
Mod de utilizare
Se vor respecta prescripţiile producatorilor de autovehicule şi de motoare.
Reviews
There are no reviews yet!