Descriere
Ulei de motor sintetic de ultimă oră, creat special în conformitate cu cele mai actuale cerinţe de prelungire a intervalului de întreţinere. Este destinat motoarelor pe benzină şi motorină, Turbo sau nu.
Datorită combinaţiei neconvenţionale de uleiuri sintetice cu aditivi moderni asigură un grad de vâscozitate scăzut şi rezistenţa mare la forfecare a uleiului. Previne depunerile şi uzura şi reduce pierderile datorate frecărilor. Astfel consumul de carburant va fi mai mic, iar motorul va avea o viaţă mai lungă
Proprietăţi:
- – reduce vizibil consumul de carburanţi
- – alimentare rapidă cu ulei la temperaturi scăzute
- – curăţenie excelentă a motorului
- – presiune de ulei optimă indiferent de turaţie
- – previne uzura şi garantează ungerea
- – foarte stabil la forfecare
- – reduce pierderile din motor datorate frecărilor
- – reduce mult pierderile prin evaporare
- – testat cu catalizator şi Turbo
Corespunde următoarelor clasificări şi specificaţii, pe care le şi îndeplineşte :
ACEA A1/A5/B1/B5
VW 503.00 / 506.00 / 506.01
Caracteristici tehnice
Clasa de vâscozitate 0W-30
Densitate la 15°C 0,885 g/ml
Vâscozitate la 40°C 52,6 mm2/s
la 100°C 9,6 mm2/s
Forfecare max./Vâscozitate max.
la dif.temperaturi >2,9 şi <3,4 mPa.s
Indice de vâscozitate 169
Continut de cenusa, sulf 1.3 g/100 g
Punct de aprindere 220°C
Punct de picurare -39°C
Culoare ASTM 2,0
Domenii de utilizare
Optim pentru motoarele pe benzină şi motorină moderne, Turbo sau nu. Destinate în special pentru autoturisme din grupul VW cu intervale extinse de întreţinere, modele din anul de fabricatie 2000 si VW Lupo 3 L TDI.
Mod de utilizare
Se vor repecta indicaţiile constructorilor de maşini şi ale producătorilor de uleiuri.
Reviews
There are no reviews yet!