Descriere
Ulei de motor sintetic de ultimă oră, creat special în conformitate cu cele mai actuale cerinţe de prelungire a intervalului de întreţinere, utilizabil pe toată durata anului. Datorită combinaţiei neconvenţionale de uleiuri sintetice cu aditivi moderni asigură un grad de vâscozitate scăzut şi rezistenţa mare la forfecare a uleiului. Previne depunerile şi uzura şi reduce pierderile datorate frecărilor. Este destinat motoarelor pe benzină şi motorină cu catalizator sau Turbo.
Proprietăţi:
- – reduce vizibil consumul de carburanţi
- – alimentare rapidă cu ulei la temperaturi scăzute
- – curăţenie excelentă a motorului
- – presiune de ulei optimă indiferent de turaţie
- – previne uzura şi garantează ungerea
- – stabilitate excelentă la temperaturi ridicate
- – reduce mult pierderile prin evaporare
- – testat cu catalizator şi Turbo
Corespunde următoarelor clasificări şi specificaţii, pe care le şi îndeplineşte :
API SM/CF
ACEA A3-04 /B4-04
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor cu urmatoarele specificatii
MB 229.3
BMW Longlife-98
VW 502 00/ 505 00
Caracteristici tehnice
Clasa de vâscozitate 0W-30
Densitate la 15°C 0,845 g/ml DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 52 mm2/s DIN 51562
la 100°C 10,1 mm2/s DIN 51562
Indice de vâscozitate 186 DIN ISO 2909
Punct de aprindere 234 °C DIN ISO 2592
Punct de picurare -45 °C DIN ISO 3016
Culoare ASTM L4,5 DIN 51578
Cernusa, sulfat : 1,1 g/100 g DIN 51575
Domenii de utilizare
Optim pentru motoarele pe benzină şi motorină moderne, Turbo sau nu. Destinate în special pentru autoturisme cu intervale prelungite de schimb al uleiului şi cerinţe mari ale motorului.
Mod de utilizare
Se vor repecta indicaţiile constructorilor de maşini şi ale producătorilor de uleiuri.
Reviews
There are no reviews yet!