Descriere
Este un ulei modern de motor, de mare performanţă, recomandat pentru motoarele pe benzina si motorina cu si fara filtru de particule de funingine(DPF). Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură, reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de prescripţiile producătorului, se pot obţine intervale de schimb ale uleiului de până la 30.000 km. Uleiul Top Tec 4100 corespunde celor mai noi cerinţe impuse autoturismelor cu EURO IV si V. Uleiul se recomanda si in cazul motoarelor pe gaz (CNG/LPG).
Proprietăţi:
– funcţionare lină a motorului;
– siguranţă mare a ungerii la temperature ridicate şi joase;
– stabilitate mare la forfecare şi îmbătrânire;
– durată de viaţă îndelungată a motorului, datorită protecţiei deosebite la uzură;
– asigură o alimentare rapidă cu ulei chiar şi la temperature joase;
– asigură o presiune optimă a uleiului la orice turaţie;
– asigură o curăţenie excelentă a motorului;
– miscibil şi compatibil cu uleiurile de motor din comerţ
– reduce consumul de carburant şi emisiile de noxe;
– testat pentru motoare turbo şi cu catalizatori;
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
API SM/CF
ACEA A3-04/B4-04/C3-04
MB 229.31
BMW Longlife-04
VW 502 00 şi 505.00
Porsche A40
Ford WSS M2C 917-A,
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele cu urmatoarele specificatii:
VW 505 01
Fiat 9.55535-S2 / 9.55535-H2 / 9.55535-M2
Caracteristici tehnice:
Clasa de vâscozitate: 5W – 40
Vâscozitatea la 40°C: 85 mm²/s DIN 51562
Vâscozitatea la 100°C: 14 mm2 / s DIN 51562
Indice de vâscozitate: 170 DIN ISO 2909
Punct de curgere: – 39°C DIN ISO 3016
Cenuşă, sulfat: 0,8 g/100 g DIN 51575
Indice de neutralizare: 7,6 mg KOH/g DIN ISO 3771
Vâscozitate la temperatură ridicată/
Forfecare ridicată: 3,5 Mpa x s CEC CL-23
Domeniul de aplicare:
Pentru motoarele moderne pe motorină şi benzină cu multi-valve, turbo, cu şi fără sistem de răcire cu aer. Special indicat la autoturismele Euro IV si V.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Utilizaţi numai în combinaţie cu motorină fără sulf! Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Reviews
There are no reviews yet!