AUTOVIL - MAGAZIN DE PIESE AUTO SI ACCESORII / TELEFON: 0745 790 409

Garantia si returnarea produselor de pe AutoVil.ro

GARANTIA

Toate produsele comercializate de pe site-ul autovil.ro vin însoțite de factură, bon fiscal și certificate de garanție.

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de către S.C. VIALCONSULT S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către producători.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garanția este valabilă când piesele se montează într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman(R.A.R). În termenul de garanție, se asigură garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Termenul maxim de remediare a garanției este de 15 zile calendaristice și decurge de la data la care unitatea specializată de service a luat la cunoștință  deficiențele reclamate de consumator. Această dată coincide cu data la care produsul reclamat defect, însoțit de cererea de solicitare a garanției, a fost recepționat efectiv de către unitatea specializată de service.

Piesele de folosință îndelungată beneficiază de un termen mediu de garanție de 18 luni, începând cu data înscrisă pe factură.

Piesele auto de folosință îndelungată sunt: arcurile și amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de eșapament, farurile și stopurile, pompele, piesele de motor, etc.

Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiază de garanție. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din urmatoarele categorii: filtre(de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto(soluții spălare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frana, aditivi), ștergătoare auto(parbriz, lunetă, far, etc), elementele de aprindere(bujii), etc.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:

  • Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de către S.C. VIALCONSULT S.R.L;
  • Certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare;
  • Dovada efectuării montajului într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manoperă executată (factură fiscală și deviz de montaj);
  • În cazul compresoarelor de aer condiționat obligatoriu, copie factură achiziție filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au schimbat compresorul, filtrul uscător, supapa de expansiune iar instalația de aer condiționat a fost curățată;
  • Documentul emis de către service-ul autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoză acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frână etc);
  • Copie după autorizația tehnică RAR a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul;
  • Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.

AutoVil (SC.VIALCONSULT S.R.L) nu își asumă răspunderea garanției iar aceasta poate fi anulată în urmatoarele cazuri:

  • Piesa nu a fost montată într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manoperă executată;
  • Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • Piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător;
  • Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;
  • Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
  • Automobilul a fost folosit în condiții corespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.);
  • Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de altă natură;
  • Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.;
  • Piesele prezintă o uzură normală (firească).

POLITICĂ DE RETUR

Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retur, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere„.
Înainte de expirarea perioadei de retur, consumatorul informează distribuitorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris, la adresa de e-mail office@autovil.ro

  • Conform legislației în vigoare, dreptul de retur este aplicabil doar clienților „persoane fizice”.
  • Dreptul de retur în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.

Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile.

Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier sau NemoExpress la adresa: str. 2Grăniceri, bloc. 21, AutoVil Fălticeni, jud. Suceava.
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport și pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu se acceptă la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice
  • Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate
  • Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale
  • Produsele care prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură
  • Produsele de origine comandate greșit deoarece cumparătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
  • Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
  • Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.
  • Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)
Free WordPress Themes, Free Android Games